Συχνές ερωτήσεις

Κατά πόσο οι πληροφορίες για την διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι αξιόπιστες;

Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται συχνά. Η Lace Boutique ορίζει με συγκεκριμένο τρόπο την κατάσταση αποθέματος του κάθε προϊόντος.

Ωστόσο, μπορεί να συμβεί σπάνια ο αριθμός των παραγγελιών να ξεπεράσει τον αριθμό των διαθέσιμων προϊόντων στο απόθεμα. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε με ενημερωτικό email όπου θα σας ενημερώνουμε για την ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος για την αποστολή του ή αν έχει εξαντληθεί.


Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Το κόστος αποστολής για παραγγελίες εντός Ελλάδας είναι 5€. 

Σε όλες τις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. Το κόστος αποστολής για παραγγελίες εξωτερικού είναι 26 €. Για την Κύπρο είναι 12€ .

 

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής.
1. Με πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD ή MAESTRO μέσω της pay pal.
2. Με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναφέρονται αναλυτικά στην ενότητα Πληρωμή & Ασφάλεια συναλλαγών (μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας).Αν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση τα εξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη. 

Σας παραθέτουμε τα κατωτέρω στοιχεία των λογαριασμών μας που είναι απαραίτητα για την πραγματοποίηση πληρωμών με απ’ ευθείας πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού.

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

ΙΒΑΝ: GR08 0260 2660 0005 3020 1086 392

(ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026 0266 5302 0108 6392)

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

IBAN: GR54 0110 4510 0000 4510 0920 458

(ΑΡ.ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 45100920458)

ΑLPHA BANK

IBAN: GR60 0140 5600 5600 0200 2007 460

Όνομα Δικαιούχου: ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ Γ. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

Στην αιτιολογία της κατάθεσης παρακαλούμε αναφέρετε τον Αριθμό Παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμο σας.




Είναι ασφαλής η συναλλαγή μου;
H Lace Boutique έχει επιλέξει τους καλύτερους συνεργάτες για να σας εγγυηθεί την ασφάλεια των πληρωμών σας με κρυπτογραφημένη και ασφαλή σύνδεση.  Όλες οι τραπεζικές πληροφορίες είναι εμπιστευτικές.


Πως γίνεται η παράδοση της παραγγελίας μου;
Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρίας courier στη διεύθυνση που δηλώσατε. Την ημέρα που η Lace Boutique πραγματοποιήσει την αποστολή θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό της αποστολής.

Σε περίπτωση που απουσιάζετε όταν περάσει η courier, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.


Πόσο καιρό χρειάζεται η παραγγελία μου για να αποσταλεί και να παραδοθεί;
Οι αποστολές για παραγγελίες εντός Ελλάδας πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 10:30μ.μ. τυγχάνουν επεξεργασίας αυθημερόν.

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Παρασκευή (μετά τις 12:30μ.μ), Σάββατο & Κυριακή τυγχάνουν επεξεργασίας την ακόλουθη εργάσιμη ημέρα.

Η παράδοση (εφόσον όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι ετοιμοπαράδοτα) γίνεται εντός 4 ημερών για τις πρωτεύουσες των νομών και τις μεγάλες πόλεις.

Σε ό,τι αφορά σε δυσπρόσιτες / απομακρυσμένες περιοχές και νησιά η παράδοση γίνεται εντός 5 ημερών.

Οι αποστολές για το εξωτερικό πραγματοποιούνται αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή. Οι αποστολές για την Κύπρο πραγματοποιούνται κάθε Παρασκευή.
Η παράδοση γίνεται εντός 7 ημερών περίπου.

Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων.


Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας καλώντας μας στο 2621023323  ή μέσω e-mail στο info@laceboutique.gr 

Αναλόγως του σταδίου εξέλιξης της παραγγελίας σας, θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε. Εφόσον η ενημέρωση γίνει εντός 2 ωρών από την τοποθέτηση της παραγγελίας, η ακύρωση είναι δωρεάν.

Εάν, πάντως, ακυρώσετε την παραγγελία σας ενώ τα προϊόντα έχουν ήδη παραδοθεί στο μεταφορέα, τότε θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής (δηλαδή τα έξοδα της αποστολής των προϊόντων προς εσάς και της επιστροφής τους στην εταιρία).


Τι πρέπει να κάνω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Για την αποφυγή ταλαιπωρίας σας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά -κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας- την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα.


Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που διαπιστώσω πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας μου;
Όλα τα δέματα που αποστέλλονται από την Lace Boutique ελέγχονται προτού αποσταλούν και σφραγίζονται αναλόγως. Σε περίπτωση, παρόλα  αυτά, που διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα, πρέπει αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη, να επικοινωνήσετε με τα γραφεία μας προκειμένου να εκφράσετε τις επιφυλάξεις σας, είτε στα τηλέφωνα 2621023323(εντός Ελλάδας) είτε ηλεκτρονικά στο info@laceboutique.gr επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος στην κατάσταση που το παραλάβατε.


Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σας η προθεσμία επιστροφής είναι 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή.

Τα έξοδα επιστροφής του δέματος στην εταιρία, καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρία, εκτός από τις περιπτώσεις που η επιστροφή οφείλεται σε υπαιτιότητά μας (π.χ. ελαττωματικότητα προϊόντος), όπου απαιτείται επιστροφή εντός 5 ημερών.

Στα προϊόντα προσφορές αλλαγές γίνονται δεκτές  μόνο σε χρώμα και μέγεθος, εφόσον υπάρχουν αντίστοιχα διαθέσιμα προϊόντα. Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε κορμάκια και σκουλαρίκια.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Συμπληρώνετε τη φόρμα επιστροφής αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας, τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, καθώς και την αιτιολογία της επιστροφής.

- Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή θα πρέπει να είναι άθικτα (στην κατάσταση που τα παραλάβατε).

- Το προϊόν συνοδεύεται από  φωτοτυπία της απόδειξης λιανικής ή δελτίο αποστολής, αν αφορά τιμολόγιο.

- Το προϊόν συνοδεύεται από σημείωμά σας στο οποίο αναφέρετε το ονοματεπώνυμό σας, τα είδη που επιστρέφετε (κωδικός, χρώμα, μέγεθος) και το λόγο επιστροφής. Έχετε, επίσης, τη δυνατότητα να μας ζητήσετε την πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος που επιστρέφετε, προκειμένου να το χρησιμοποιήσετε μελλοντικά στην επόμενη αγορά σας και το αργότερο εντός εξαμήνου από την ημερομηνία έκδοσης του αριθμού επιστροφής.

- Έχετε λάβει από την Lace Boutique έγγραφη έγκριση επιστροφής στο e-mail σας.

Eφόσον πληρούνται οι ως άνω προϋποθέσεις, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην εξής διεύθυνση, κατόπιν σχετικής σας συνεννόησης με την εταιρία ταχυμεταφορών:

Lace Boutique
28 Οκτωβρίου 16
Πύργος Ηλείας
Τ.Κ 27131

Ποιος αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το περιεχόμενο της παραγγελίας;
Αν διαπιστώσετε πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας ή διαπιστώθηκε κάποιο ελάττωμα στο εμπόρευμα, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρία, εφόσον το εμπόρευμα μας επιστραφεί από εσάς εντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Οι επιστροφές από το εξωτερικό θα γίνονται με απλό ταχυδρομείο και θα σας επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής που θα έχετε καταβάλει, όταν παραλάβουμε το προϊόν.

Το ελαττωματικό προϊόν επισκευάζεται αναλόγως ή αντικαθίσταται και σας επιστρέφεται και πάλι με έξοδα της Lace Boutique.

Σε περίπτωση μη αντικατάστασης παίρνετε κάποιο άλλο προϊόν ίσης αξίας ή γίνεται πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος που επιστρέφετε, προκειμένου να το χρησιμοποιήσετε μελλοντικά και το αργότερο εντός εξαμήνου από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού επιστροφής.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στην εταιρεία μας υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο. Για να γίνει δεκτή μια επιστροφή για επισκευή/αντικατάσταση πρέπει η φθορά να μην προέρχεται από κακή χρήση του προϊόντος.

Αν διαπιστωθεί ότι η φθορά οφείλεται σε κακή χρήση από τον πελάτη, το προϊόν του επιστρέφεται στην ίδια κατάσταση που το παραλάβαμε, τα δε έξοδα αποστολής στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον πελάτη.